Onko viestintäsi verkossa ajan tasalla? Meiltä uudet nettisivut ideasta täysin valmiiksi

Kauttamme niin toimiva tekninen ratkaisu kuin sisällötkin verkkosivuille.
Kauttamme niin toimiva tekninen ratkaisu kuin sisällötkin verkkosivuille. Kuva:

MAINOS -

Ovatko nettisivusi ajan tasalla? Toimivatko sivusi jouhevasti niin puhelimella kuin pöytäkoneella? Löytyykö nettisivuiltasi ajantasainen tieto yrityksestäsi kiinnostavalla tavalla esitettynä?

Jos vähänkin tuntuu siltä, että et voinut vastata kaikkiin kysymyksiin myöntävästi, kannattaa ottaa yhteyttä meihin.

Hyvin usein asiakkaat aloittavat jonkin tuotteen tai palvelun etsimisen netistä. Jollei yrityksesi ole löydettävissä suhteellisen helposti hakukoneiden kautta, moni kauppa tai yhteydenotto jää syntymättä riippumatta siitä, että tuotteesi on halvempi tai parempi kuin muut vaihtoehdot.

- Voimme toteuttaa niin tekniset ratkaisut verkkosivujen toimintojen perustaksi kuin sisällön tekstein, kuvin tai vaikkapa videoin, asiakkuuspäällikköSusanna Kaukoniemi Creamediasta kertoo.

Verkkokauppa on monille paikallisillekin yrityksille mahdollisuus, mikä kannattaa ottaa huomioon verkkosivuja tehtäessä.

- Verkkosivuprojektien aloituspalavereissa käymme läpi aina niin asiakkaan nykyiset tavoitteet kuin tulevaisuuden näkymätkin. Luomme verkkosivut juuri sellaisiksi, jotta ne auttavat yritystä tavoitteidensa saavuttamisessa. Jos ajatuksena on verkkokaupan aloittaminen myöhemmin, niin jo verkkosivujen perusrakenteen suunnittelussa otamme sen huomioon, Kaukoniemi jatkaa.

Creamedia on toteuttanut viime vuosien aikana kymmenien erilaisten toimijoiden verkkosivustoja, niin isoille kuin pienille toimijoille.

Koska suurin osa käyttäjistä selaa verkkoa mobiililaitteilla, Creamedian toteuttamatWordPress-sivut ovat aina responsiivisia. Tämä tarkoittaa sitä, että sivuston koko sisältö mukautuu eri päätelaitteiden näytön koon mukaan.

- Tällaiset responsiiviset verkkosivut nousevat Googlen hakutuloksissa ylemmäksi kuin sivut, jotka eivät ole esimerkiksi mobiiliystävällisiä. Responsiivisuus onkin osa verkkosivujemme teknistä hakukoneoptimointia, Kaukoniemi jatkaa.

Hänen mukaansa monelle yritysasiakkaalle on kustannustehokkainta ja helpointa ostaa myös hakukoneoptimoitu sisältö asiantuntijalta.

 - Pääsemme varmimmin optimoinnissa maaliin, kun asialle omistautunut sisällöntuottajamme on mukana verkkosivuprojektin alusta asti.

Uusien sivujen sisällön toteutuksessa voi olla erilaisia tapoja: Voimme siirtää vanhoilta sivuilta tai yrityksen itsensä tekemiä tekstejä ja kuvia uusille sivuille tai voimme tuottaa tekstit, kuvat sekä mahdollisesti videomateriaalit yrityksen toiveiden mukaisesti.

- Hyvin olennaista sivuilla on ajantasaisuus. Samalla kun sivustoa uusii, kannattaa käyttää aikaa sisällön miettimiseen: mitä sivuilla on julkaisuhetkellä ja miten uutta ajankohtaista materiaalia tulee säännöllisesti. Voimme olla mukana suunnittelutyössä ja tarvittaessa toteuttaa juuri sellaisia sisältöjä, mitkä edesauttavat yrityksen liiketoimintaa parhaiten,Hannu Lehto KPK Medioiden kaupallisista sisältö- ja viestintäpalveluista sanoo.

Tarkemminverkkosivujen tekemisestä >>

Jasisällöntuotannosta >>

Ota yhteyttä - hoidetaan viestintäsi verkossa kuntoon kertaheitolla

Susanna Kaukoniemi

Asiakkuuspäällikkö

puh. 050 4705 725

susanna.kaukoniemi@kpk.fi

Hannu Lehto

Kaupalliset sisältö- ja viestintäpalvelut

puh. 050 5982066

hannu.lehto@kpk.fi