Kokkola-lehti

"Nyt ei hävetä", "Laaja se on... ainakin paperilla" – Näin Keskipohjanmaan lukijat kommentoivat Kokkolan uutta brändiä

Kokkolan uusi brändi lanseerattiin tällä viikolla. Kuvassa kaupunginjohtaja Stina Mattila ja viestintä- ja markkinointipäällikkö Päivi Korpisalo.
Kokkolan uusi brändi lanseerattiin tällä viikolla. Kuvassa kaupunginjohtaja Stina Mattila ja viestintä- ja markkinointipäällikkö Päivi Korpisalo. Kuva: Markku Jokela

Kokkolan kaupunki julkisti uuden brändinsä tiistaina. Uusi brändi kiteytyy ilmaukseen "Meillä on laajempi horisontti".

Uusi brändi on vähemmän yllättäen saanut aikaan aktiivista keskustelua. Keskipohjanmaan lukijoilta tuli kannanottoja puolesta ja vastaan.

Keskipohjanmaan Facebook-sivuilla kehuttiin u

Kommentoi Ilmoita asiavirheestä