Kotimaa

K-ryhmä: Ruoan tiedostava kuluttaminen nousussa - raaka-aineista suosioon peruna ja kala

K-ryhmän mukaan ostoskoreista löytyy entistä enemmän vihanneksia ja lähiruokaa. LEHTIKUVA / Martti Kainulainen
K-ryhmän mukaan ostoskoreista löytyy entistä enemmän vihanneksia ja lähiruokaa. LEHTIKUVA / Martti Kainulainen Kuva:

MAINOS - juttu jatkuu mainoksen jälkeen

MAINOS - mainos päättyy

Ensi vuonna suurin suomalaisten ruokavalintoihin vaikuttava ilmiö on tiedostava kuluttaminen. Näin arvioidaan K-ryhmän tuoreessa trendikatsauksessa.

- Tiedostava kulutus näkyy kaupoissa siinä, että ostoskoreista löytyy entistä enemmän vihanneksia ja lähiruokaa, sanoo K-ryhmän asiakasnäkemysjohtaja He

Kommentoi Ilmoita asiavirheestä