Paikallisuutiset

Digipalvelujen opastusta tarvitaan roimasti lisää – Ylivieskan kirjaston digiklinikalla oli ajoittain ruuhkaa

Asiakaspalvelupäällikkö Minna Kallioinen KPK Yhtiöistä opastaa Matti Saarikettua ja Raili Pentinlehto-Haapakoskea Kalajokilaakson mobiilisovelluksen käyttöön.
Asiakaspalvelupäällikkö Minna Kallioinen KPK Yhtiöistä opastaa Matti Saarikettua ja Raili Pentinlehto-Haapakoskea Kalajokilaakson mobiilisovelluksen käyttöön. Kuva: Seppo Kangas

YlivieskalaisetRaili Pentinlehto-Haapakoski jaMatti Saarikettu eivät tosiaan ole vasta-alkajia digitaalisten palvelujen käyttäjinä, mutta silti he olivat tyytyväisiä Ylivieskan kirjaston Sähköiset palvelut käyttöön -päivän antiin.

– Minulle oli yllätys, miten valtavat lehtien lukumahdollisuudet kirja

Kommentoi Ilmoita asiavirheestä