Paikallisuutiset

Marimekon tulosta painoi Suomen-kampanjan ajoitus - kysyntä kasvaa idässä

Marimekko näkee kasvavaa kysyntää tuotteilleen etenkin Aasian ja Tyynenmeren alueilla, sanoi toimitusjohtaja Tiina Alahuhta-Kasko. LEHTIKUVA / MIKKO STIG
Marimekko näkee kasvavaa kysyntää tuotteilleen etenkin Aasian ja Tyynenmeren alueilla, sanoi toimitusjohtaja Tiina Alahuhta-Kasko. LEHTIKUVA / MIKKO STIG Kuva:

Marimekon vertailukelpoinen liiketulos laski huhti-kesäkuussa hieman, yhtiö kertoo osavuosikatsauksessaan. Yhtiön tulos oli 0,7 miljoonaa, kun vuotta aiemmin se oli 0,9 miljoonaa. Yhtiön liikevaihto pieneni kolme prosenttia hieman alle 23 miljoonaan.

Yhtiö kertoo tiedotteessa, että toisen vuosineljän

Kommentoi Ilmoita asiavirheestä