Paikallisuutiset

Pääkirjoitus 3.9: Maajussille nyt tärkeintä eurot

Puhtaan kotimaisen ruoan tuotannon markkinointi on hyvästä. Tuottajat ilahtuvat enemmän käteen jäävistä euroista.
Puhtaan kotimaisen ruoan tuotannon markkinointi on hyvästä. Tuottajat ilahtuvat enemmän käteen jäävistä euroista. Kuva: Jarno Herranen

MAINOS - juttu jatkuu mainoksen jälkeen

MAINOS - mainos päättyy

Maataloustuottajat ovat puun ja kuoren välissä yrittäessään pitää kiinni kannattavasta tuotannosta ja tuotteistaan saamasta hinnasta. Vähittäiskauppa ei ole harrastanut hyväntekeväisyyttä vaan toteuttaa liikeideaansa omasta kannattavasta liiketoiminnasta. Tämän perusedellytys on, että markkinaosuude

Kommentoi Ilmoita asiavirheestä