Paikallisuutiset

Alakouluikäisetkin pojat harrastavat yli sata euroa maksavia ”vanhojen miesten hajuvesiä” ‒ Kokkolan Emotion joutui tekemään muutoksia some-ilmiön vuoksi

Tömäkkä miesten hajuvesien cocktail tulee vastaan, kun astuu Kokkolan Sokos Emotionin myymälään. Syy löytyy sosiaalisesta mediasta ja nuorista pojista.

MAINOS - juttu jatkuu mainoksen jälkeen

MAINOS - mainos päättyy

Erilaiset tuoksutuotteet ovat viimeisen vuoden aikana nousseet yllättäen ilmiöksi nuorten poikien keskuudessa.

Hajuvedet kiinnostavat yhä nuorempia poikia, jopa 10-vuotiaita. Ilmiön taustalla on sosiaalisessa mediassa tapahtuva tuoksujen hehkutus. Tästä ääriesimerkkinä toimivat kansainväliset Tiktok-

Kommentoi Ilmoita asiavirheestä