Paikallisuutiset

Hilla Groupin asiakaspalvelu purkaa jonoja viikonlopun ajan: Hilla-tunnukset pyritään saamaan kuntoon mahdollisimman nopeasti

Hilla Groupin asiakaspalvelu purkaa viikonloppuna jonoja, joita on syntynyt tilaajien tunnusten vaihtuessa. Kun Keskipohjanmaan verkkosivut uudistuivat torstaina, tilaajien tuli aktivoida omat Hilla-tunnukset uusissa verkkopalveluissa.

Järjestelmäuudistus koskee koko Hilla Groupia. Järjestelmän vaihtuessa eteen on tullut vastaan teknisiä ongelmia, joihin ei osattu varautua.

Näin luot itsellesi tunnukset. Kuva: Elina Korpiaho

Asiakaspalvelupäällikkö Kati Heikkinen pahoittelee, että uudistus on aiheuttanut paljon kysymysmerkkejä ja pahaa mieltä.

MAINOS - juttu jatkuu mainoksen jälkeen

MAINOS - mainos päättyy

– Jokainen asiakas on meille äärimmäisen tärkeä, ja teemme tiimini ja muiden Hillalaisten kanssa kaikkemme, jotta jokainen saa mahdollisimman nopeasti ongelmiinsa ratkaisun.

Uudistuksen myötä asiakkaat pystyvät hallinnoimaan yhdellä Hilla-tunnuksella kaikkia lehtitilauksiaan. Tätä varten tilausten tulee olla samalla asiakasnumerolla.

– Asiakas ei välttämättä tosiaan tiedä, miksi kirjautuminen epäonnistuu, ja vaikka on tunnukset luotu jo yhden kerran aivan oikein, ei kaikki tilaukset näykään hänelle, Heikkinen kuvailee ongelmia.

Pohjanmaan alueen tilaajille, joilla ei asiakasnumero vaihtunut, lähti virheellinen viesti ensin Hilla-tilin luomisesta, eikä salasanan vaihdosta, mikä olisi riittänyt suurimmalle osalle.

MAINOS - juttu jatkuu mainoksen jälkeen

MAINOS - mainos päättyy

– Olemme koonneet nyt erikseen tietopaketin jossa on kysymyksiä ja ratkaisuja näihin tilanteisiin. Vastaamme myös saamiimme viesteihin niin nopeasti kun pystymme, Heikkinen lupaa.

Luo uudet Hilla-tunnukset täältä.

Tietopaketin löydät täältä.

Kommentoi Ilmoita asiavirheestä