Kotimaa

”Kahden euron korjaus” kannattaa – Moni kallis tuulilasiremontti jäisi väliin, jos autossa olisi teippirulla mukana

Irtokivet ja -nastat ovat tehneet tuhoisaa jälkeä kuivilla maanteillä tänä keväänä. Suomessa tuulilasi kestää ehjänä 2–3 vuotta, Ranskassa kaksi kertaa kauemmin.

Valon Nikqi on yksi harvoista lasikorjaajista, jotka lämmittävät korjauskohtaa oikealla tulella. Kuva: Kari Pitkänen

MAINOS - juttu jatkuu mainoksen jälkeen

MAINOS - mainos päättyy

Homma ei kauan kestä ammattimieheltä. Lasinkorjaaja Valon Nikqi raaputtaa lian, rasvat ja roskat pois iskemäkohdasta, täyttää sen hartsilla ja lämmittää vauriokohtaa sytyttimen liekillä matkustamon puolelta.

Lopuksi hartsi kovetetaan UV-valolla, ylimääräinen aine hiotaan pois ja paikkakohta kiillotet

Kommentoi Ilmoita asiavirheestä