Paikallisuutiset

Kyytikeskus puhuttaa vielä - Soite paransi nopeasti palvelua, mutta alkuajan jonotus nyppii vielä

Jorma Herlevi toivoo, että kyyti tulee ajallaan, sillä avustajien työpäivä on rajallinen. Kuva: Clas-Olav Slotte
Jorma Herlevi toivoo, että kyyti tulee ajallaan, sillä avustajien työpäivä on rajallinen. Kuva: Clas-Olav Slotte Kuva: Clas-Olav slotte

MAINOS - juttu jatkuu mainoksen jälkeen

MAINOS - mainos päättyy

Jorma Herlevi on yksi tuoreen Soiten kyytikeskuksen käyttäjistä. Hänen kokemuksensa uudesta keskuksesta on huono, vaikka hän myöntää itse perusidean olevan järkevän: Ajatuksena on, että jatkossa kyytejä yhdistellään eivätkä taksit enää suhaa ristiin rastiin yhtä ihmistä kerrallaan.– Ei se kyytien yh

Kommentoi Ilmoita asiavirheestä