Paikallisuutiset

Onko suoratoistopalveluista tullut huonompia? Keparin lukijat sanovat kyllä – Taustalla ilmiö, joka tunnetaan nimellä "enshittification"

Levykauppa 33 RPM:n yrittäjät Ari-Pekka Savolainen ja Reijo Holm ovat huomanneet, että levyjä ostavat nyt myös nuoret. Kuva: Emma Toikkanen

MAINOS - juttu jatkuu mainoksen jälkeen

MAINOS - mainos päättyy

Kokkolalaisessa levykauppa 33 RPM:ssä soi vinyylilevyltä jazz eräänä epävakaana kesäkuun päivänä. Levykaupan yrittäjät Reijo Holm ja Ari-Pekka Savolainen pohtivat musiikin suoratoistopalvelu Spotifyta, tai oikeastaan sitä, miten jotkut heidän asiakkaistaan ovat kertoneet, että he eivät käytä palvelu

Kommentoi  (0) Ilmoita asiavirheestä