Kokkola-lehti

Työntekijät osallistuvat kasvavissa määrin työpaikkojensa sosiaalisen median tekemiseen: "Ideat tulevat työtä tehdessä"

Veera Pollari ja Lotta Korkiakangas muistelivat TikTokiin tekemäänsä irtokarkkimainosvideota, joka keräsi yli puoli miljoonaa näyttökertaa ja kolminkertaisti irtokarkkimyynnin.
Veera Pollari ja Lotta Korkiakangas muistelivat TikTokiin tekemäänsä irtokarkkimainosvideota, joka keräsi yli puoli miljoonaa näyttökertaa ja kolminkertaisti irtokarkkimyynnin. Kuva: Sini Sulkakoski

Tänä päivänä yritysmarkkinointia tekevät ja tuottavat muutkin, kuin pelkästään viestintäalan ammattilaiset.

– On selvä asia, että sosiaalinen media markkinointikanavana on tätä päivää. Se, ketkä henkilöt sitä missäkin yrityksessä pyörittävät, on aina hyvin yrityskohtaista, toteaa Keski-Pohjanmaan Yri

Kommentoi Ilmoita asiavirheestä