Paikallisuutiset

Ylihintaisen sähköremontin peruminen johti kiukkuisiin puheluihin ja unettomiin öihin – Laki ei salli painostavaa ja aggressiivista kotimyyntiä

Kuluttajavirasto saa vuosittain lukuisia kotimyyntiä koskevia yhteydenottoja. Usein soittaja on ikäihmisen läheinen, joka pyytää apua sopimuksen perumiseen. Eniten ongelmia aiheuttavat kalliit kodin remontit.

MAINOS - juttu jatkuu mainoksen jälkeen

MAINOS - mainos päättyy

Riikka Keinänen jutteli kesäkuun alkupuolella ikääntyneen isänsä kanssa puhelimessa.

Sivulauseessa hänen isänsä kertoi kotonaan tehtävästä sähköremontista. Keinänen valpastui ja alkoi kysellä tarkemmin.

Hän ei ollut jutellut isänsä kanssa aiemmin mistään remontista, eikä suunnittelua vaativalle sähkör

Kommentoi Ilmoita asiavirheestä