Kulttuuri

Digikulttuurilla yleisöä mutta ei juuri tuloja – Korona kiritti tapahtumat onnistuneeseen digiloikkaan

VirtuaaliKaustinen on tullut jäädäkseen, mutta vain festivaalitapahtuman rinnalle. Toiminnanjohtaja Valtteri Valo.
VirtuaaliKaustinen on tullut jäädäkseen, mutta vain festivaalitapahtuman rinnalle. Toiminnanjohtaja Valtteri Valo. Kuva: Markku Jokela

Jo ensimmäisenä päivänä kesällä 2020 VirtuaaliKaustinen sai noin 25 000 käyntikertaa. Yhteensä festivaali tuotti joko taltioituja tai suoria konsertteja 34 tuntia, ja ne olivat festivaalien jälkeen katsottavissa vielä rajoitetun ajan. Yleisöä VirtuaaliKaustinen keräsi viidestäkymmenestä eri maasta.

Kommentoi Ilmoita asiavirheestä